torsdag 27. januar 2011

En oppusset kommode, og litt om en visdomstann...



Her kommer et innlegg om kommoden jeg har pusset og malt. Jeg er veldig fornøyd med resultatet! Kommoden fant jeg på finn.no i høst.


FØR:

 (Bildet er fra annonsen på finn)



ETTER:



Jeg har brukt fargen Chi fra Lady sitt fargekart.


 ~
 
I kveld har jeg frikveld. Det er kjempe godt! Har slappet av og sett en film. Nå ser vi på "Landskampen". Samboeren reiser på hyttetur med noen kamerater i morgen. Så jeg reiser hjem til mamma for helgen. Blir forhåpentligvis noen skiturer, så satser på flott vintervær.

I går var jeg en tur hos tannlegen. Skulle ta en sjekk på visdomstannen min. Skal si jeg ble satt ut og paff da tannlegen vil ta den med det samme. Noe hverken jeg eller tannlegeskrekken min var forberedt på. Men for å slippe å gå rundt og grue seg, så sa jeg meg enig. Jeg gikk dermed ut fra tannlegekontoret 20 min senere - stolt av å ha trukket visdomstannen. Har hørt en del "skrekkhistorier" fra andre som har trukket visdomstenner, så jeg er ganske lettet over at det var så ukomplisert som det var.



Håper dere får en fin fredag og en koselig helg!

2 kommentarer:

  1. Heisann..

    Kommoden ble utrolig flott i ny farge! Elsker sånne gamle møbler. Lagt meg til som følger jeg. :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Velkommen som følger av bloggen min! Så koselig :)

    Ja, jeg elsker også gamle møbler. Skulle ønske jeg hadde plass til flere av dem!

    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett