søndag 16. januar 2011

En rolig helg..


 



..med litt rydding og nye blomster i hus. Var godt å få inn litt vårlige pastellfarger i rosa, blått og grønt. Tulipanene passet godt i den nye vasen min fra Skeidar. Kjempe fornøyd med den!





Fredagskvelden koste vi oss med god middag og en film. Ble en tidlig kveld etter en arbeidssom uke. I går bestemte vi oss for å ta oss en sverigetur. Var kjekt å få fylt opp frysen litt. Nå kan jeg enkelt finne ut av hva som skal stå på menyen den kommende uken - og med min nye tavle som har kommet opp på kjøkkenet har vi god overiskt (bilde kommer senere). 



Dagen i dag startet med en klesvask etterfulgt av et par timer ute for å få måket vekk nattens snøfall. Godt er det at de vi leier hos har både snåfreser og firhjuling med snøskuff (leketøyet til faren i huset..). Alt gikk så mye lettere. Ellers har vi sett litt på ski, og jeg har fått malt litt på mitt nåværende prosjekt.


Ønsker dere en fin kommende uke!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar