mandag 31. januar 2011

Jeg ønsker meg...

...veldig et speilreflekskamera!!!
Men jeg er så usikker på hvilket kamera jeg skal velge..

Jeg er sett litt på dette. Canon EOS 550D. Er det noen som har dette? - Hva synes dere, er dere fornøyde? Eller er det noen som kan anbefale noe annet?
Jeg har et godt digitalkamera, men ønsker meg noe mer avansert. Et som kan ta klarere og bedre bilder!



Jeg har hatt en fin start på uka - ingen såkalt blåmandag - og det har vært godt. Begynner allerede å skimte hytteturen i andre enden av uka! Blir kjempe koselig med en hyttetur. Da må jeg vel prøve meg på snowboard antar jeg. Fikk snowboard i julegave av samboeren for ett år siden, men har ikke fått prøvd det enda.. Skal bli spennende å se hvordan det går!



Ha en fortreffelig uke, dere!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar