søndag 23. januar 2011

Jentehelg ♥


Har hatt en kjempe koselig helg med venninnebesøk!
Vi har kost oss med god mat, sett på filmer og spist litt snop, vært på shopping og bakt både muffins og brød. Sistnevnte lager nå en herlig duft i hele leiligheten! Her blir det nystekt brød til lunsj.



(Lørdagens fangst)


 Skal si det ble shoppet i går. Venninen min kan virkelig kunsten å shoppe! Det ble handlet både nødvendige og unødvendige saker - med andre ord; klær.







Jada, jeg fikk shoppet litt jeg også..! Kjøpte meg blant annet en ny blomsterpotte på Kremmerhuset, til min rosa krysantemum. Stua er nemlig preget av rosa detaljer for tiden.

 

I går kveld bakte vi oreo cupcakes! De var utrolig gode!



Anbefaler sterkt å prøve disse!!
Legger ut oppskriften senere i dag. 
Ha en fortsatt fin søndag!
 Nå skal jeg kjøre venninnen min til toget.
- Takk for en koselig helg 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar