onsdag 19. januar 2011

Kjøkkenpuslerier...

 
I kveld har jeg endevendt og ommøblert i skuffer og skap på kjøkkenet. Det var godt å få en oversikt over det vi har og få sortert vekk det som ikke blir brukt. Julekakene som er igjen tar jeg med på jobb i morgen. Vet at fysiogjengen blir glad for litt søtsaker å knaske på! 

I helgen ble jeg ferdig med kommoden som har vært et av mine prosjekter i høst/vinter. Motivasjonen min forsvant litt før jeg ble helt ferdig, men fant den igjen i forrige uke og nå står den ferdig. Bilde kommer i en av de neste innleggene.



Da jeg kom hjem fra jobb i dag var det en skikkelig blåtime. Synd jeg ikke kom hjem litt før, månen var nemlig kjempe stor og fin da jeg satt i bilen på vei hjem, noe jeg ikke rakk å få med på bildet.. Dette bildet er tatt rett utenfor leiligheten vår.

Og på inngangsdøren henger denne kransen.

I helgen får jeg storfint besøk! Gleder meg masse. Kommer til å bli en koselig helg!

~ Ha en fortsatt fin uke ~ 

 

1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg jeg også solstråle! Så koselig du har gjort det i leiligheten:) klem

    SvarSlett