fredag 14. januar 2011

Lange og travle dager..

..har det blitt denne uken. Og det ble visst ikke så mange innlegg på bloggen den første uken, slik som jeg hadde satset på. Men jeg får komme sterkere tilbake nå i helgen!


(Nydelig vintervær)
Forige helg var jeg hjemme hos mamma en tur. Lillesøster hadde bursdag, så vi feiret litt med sesongens siste nydelige pinnekjøttmiddag. Dagene denne uken har gått med til jobbing, både på dagtid og litt ekstra på kveldstid, samt rydding i heimen. Er godt å få et overblikk over det man har og få kvittet seg med ting som bare tar opp plass. I tillegg fikk jeg endelig anledning til å bake brød igjen. Forsøkte meg på en ny oppskrift, og det med suksess! Falt i smak både hos meg og hos samboeren.



Ellers har jeg planer om å få vist dere noen av prosjektene mine i tiden fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar