søndag 6. februar 2011

Hyttetur...

Da var jeg tilbake fra en fantastisk flott hyttetur!! Vi har hatt strålende sol hele helgen. På lørdag var vi i bakken og jeg forsøkte meg på snowboard for første gang! - eller, jeg har hatt snowboard på bena en gang før, for ca 10 år siden.. Så jeg skal ærlig innrømme at det ble litt knall og fall med blåmerker som følge, men syns jeg kom meg etterhvert, og da ble det jo litt gøyere også. Her kommer det noen bilder:



 
Må vise frem noen skrytebilder!




Vi hadde strålende sol hele helgen!

På kveldstid koste vi oss med god mat og drikke, peiskos, kort- og brettspill. Vi var tre vennepar som var på tur.
Nå har vi kommet oss hjem igjen og slapper litt av på sofaen. Er ikke helt klar for hverdagen som kommer igjen i morgen.. men men..


Håper dere har hatt en bra helg - med eller uten knall og fall i bakken!

Søndagshilsen fra Silje


1 kommentar:

  1. Så koselig blogg du har:) La meg til som følger=)
    Såg jammen kjekt ut i bakken med det nydelige veiret. Vi har skisenter like ved her vi bur...=)
    Ha ein fin kveld=)
    Klem, Rakel

    SvarSlett