søndag 27. mars 2011

Årets første loppemarked og bordkort

Må fortelle dere om en særdeles stor skuffende opplevelse jeg hadde på lørdag. Vi var en tur i Sverige i går og kom over et lokalt "loppis". Og jeg som elsker å dra på loppemarked ble utrolig glad da typen sa seg villig til å bli med en snartur. Dette endte i tidenes største skuffelse. Jeg har ikke ord for hvor trist, grått, kjedelig og dårlig det loppemarkedet var! Her var det bare om å gjøre og komme seg bort så fort som mulig. Skal si jeg fikk høre det på vei tilbake - det var absolutt første og siste gang han kom til å bli med meg på loppis. Selv satt jeg bare stille og måpende. Og jeg som har hørt så mye bra om svenske loppemarked.. Jeg får trøste meg med at nå er den norske loppemarkedsesongen rett rundt hjørnet!! 

Men alt i alt hadde vi en kjempe koselig tur!




I dag har jeg laget noen forslag til bordkort. Som jeg har fortalt tidligere skal jeg lage bordkort til en konfirmasjon vi skal i. 















Laget også et kort til mamma som fyller 50 år til uka!









Ellers merker jeg at jeg ikke er vant til sommertid, er liksom ikke helt klar til å legge meg riktig enda. Men må vel det om jeg skal komme meg opp i morgen.



Håper alle har hatt en fin helg!


~ Silje ~

2 kommentarer:

  1. Jeg trodde også de svenske loppisene skulle være veldig spennende! Så kjedelig!

    Veldig fine kort du har laget da :):)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg ble litt skuffa.. Men håper at jeg bare var uheldig og dro på feil loppemarked. Tror jeg vil gi svenskene en ny sjanse! :)

    Takk, syns det er gøy å pusle med litt sånn :)

    SvarSlett