mandag 21. mars 2011

Jeg er her enda..!

Huff... Nå er det altfor lenge siden forrige innlegg..!! Har vært litt for sløv i det siste, men skal skjerpe meg nå! :)


Med våren i anmarsj har jeg igjen fått ny giv. Det er så herlig å høre fuglekvitter og sildringen fra taket, kjenne solen varme i kinnene og se at brøytekantene blir mindre. I dag har det vært herlige 10 varmegrader i skyggen hos oss. Deilig!
  


For ikke lenge siden fant jeg ut at jeg har kjørt forbi en bruktbutikk hver dag på vei til jobb. At det går an sier bare jeg..! Det var en kjempe flott og ryddig butikk. De hadde mye fint, så jeg tror nok det kommer til å bli noen regelmessige turer dit i tiden fremover.



Dette er siste innkjøp. To kopper og skål med koselig blomstermotiv.








Koppene blir nok fyllt med vårblomster når de om litt titter frem!



Ønsker dere en fin og solfyllt uke!



~ Silje ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar