lørdag 12. mars 2011

Jeg skal lage bordkort

Jeg har blitt spurt om jeg har lyst til å lage bordkort til en konfirmasjon, og det har jeg jo selvfølgelig lyst til!!

Så nå har jeg vært og kjøpt inn kartong i forskjellige farger, mønstre og strukturer.

Jeg storkoser meg når jeg kan sitte og lage kort i ulike varianter. Kan faktisk ikke huske forrige gang jeg kjøpte et "ferdiglaget kort" på butikken!

Her ser dere noe av det jeg har kjøpt:

  




Jeg tar gjerne imot tips til hvordan bordkortene kan se ut!



 





Her setter vi nå i gang med å lage kveldens middag. Blir mest sannsynlig ikke en rolig kveld i dag.. Ser frem til å kose meg med litt vin.


Ha en fin og koselig lørdagskveld!

~ Klem ~

3 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har Silje! :)

    SvarSlett
  2. no så sjukt..
    viste ikke at du blogga.
    jeg skal oxo blogge. og begynner nå...

    i kveld var jeg på fiske tur med fam'n. det ble dratt opp 2 stk ørr..
    neida ;)
    mvh roger b

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar :)
    Nå vet du at jeg blogger. Du får sende meg linken til din blogg da, Roger B :P

    SvarSlett