onsdag 30. mars 2011

Litt av hvert på en onsdagskveld

Aller først vil jeg i dag gratulere mamma så mye med 50 års dagen i går!
Jeg tok meg fri fra jobb et par timer og fikk tatt turen hjem for å feire litt. Det var kjempe koselig!



 
(dette er roser fra en tidligere anledning)


 

Etter å ha vært neseforkjølet en uke, føler jeg endelig at formen er bedre! Klarte å gjennomføre en god treningsøkt med både styrke- og utholdenhet. Skal si det er kjekt å jobbe på et sted der jeg har fri tilgang til velutstyrt treningsrom, og i tillegg jobber jeg jo på treningssenter på kveldstid. Skulle bare ønske jeg var enda flinkere til å benytte meg av dette - noe jeg nå har bestemt meg for å få til!! 




Under ser dere et par bilder av lysestaken som jeg kjøpte på loppemarked i høst. Den er av messing og hadde et typisk "messingutseende". Med litt spraylakk med lysestaken helt ny! ...Har dessverre ikke noe før-bilde... 




 




Detaljene kom bedre frem etter at lysestaken fikk ny farge.




Har dere hatt en fin uke så langt?!
Legg gjerne igjen en kommentar til meg, da blir jeg glad :)


Ønsker dere en fortsatt fin uke!


~ Silje ~ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar