lørdag 16. april 2011

Årets første grilling!

Endelig er grillsesongen i gang!!


For en fantastisk flott dag å starte grillsesongen på
- strålende sol med 18 grader i skyggen!
Vi kost oss med grillet indrefilet av svin, grønn salat og hjemmelaget lun potetsalat.
Mmmm!


Med litt kokte poteter:

 




  Rødløk og vårløk:




vinaigrette/dressing:




- Får man lun potetsalat!


Skal si det smakte godt!



Dagen i dag har bestått av en tur til byen der jeg fikk brukt litt penger på nye klær, kjøpte meg blant annet en ny jakke! Jeg har også vært en tur hos frisøren. Skal si det var godt å få av seg litt tørt og slitt "vinterhår". Og før middag fikk bilen seg en etterlengtet vask. Nå kjenner jeg at jeg skal synke ned i en god stol og kose meg med en ny bok - Barnepiken av Kathryn Stockett.

Noen som har lest denne?


Ha en fin lørdagskveld!


~ Silje ~

2 kommentarer:

  1. Det høres koselig ut snuppa! Boka er knallendes bra også, hygg deg!
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. så heldige som har begynt grillingen...å spise ute er noe helt eget! ser deilig ut..
    klem, magny

    SvarSlett