mandag 25. april 2011

Da var påsken over for denne gang...

- For en utrolig flott påske det har vært i år!
 
Vi dro til Vestlandet som planlagt, noe jeg er veldig glad for. Vi har hatt strålende sol hver dag, solt oss i solveggen, spist god mat og kaker, samt hatt koselige kvelder med grilling på naustet. Det har til og med vært noen som har badet.


Dette var solnedgangen som møtte oss i Hardangerfjorden da vi kom!



50 års dagen ble feiret med små og store i familien - og en del kaker. Det er ikke til å skjule at vi er en skikkelig "kakefamilie". Denne gangene hadde vi prøvd oss på en del nye kaker. Jeg laget brownieskake med pasjonsmousse (oppskrift fra Bolig Drøm) og red velvet cupcakes. Sistnevnte falt veldig i smak hos de yngste - jeg rakk ikke smake på de engang! Oppskrift kommer etterhvert.













De to dagene vi har hatt hjemme har blitt benyttet til å vaske og rydde. Bilen har endelig fått sommerdekk på og skinner blank, fin og nyvasket på parkeringsplassen.



Noen vårblomster har kommet inn i huset nå. Plukket med meg noen hvitveis da vi kom tilbake fra en fin gåtur i sola.





I morgen er det tilbake til hverdagen...

...er du like lite klar for det som meg?



~ Silje ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar