lørdag 9. april 2011

Herlig lørdag!

I dag har jeg vært på sesongens første norske loppemarked, og det i strålende sol!
På en skole i utkanten av Oslo møtte jeg mamma og lillesøster, vi lette etter bortgjemte skatter og oppussingsobjekter, samt koste oss med en nystekt vaffel i solveggen. Vi fant bare et par småting, men hadde en fin tur for det.

I kveld har jeg laget sushi for første gang. En spennende opplevelse.
Jeg er fortsatt ganske ny på "sushi-fronten", så holder med noen biter.








Hjem fra butikken i dag fikk det nye bladet "smak" være med.
Fant en del oppskrifter som jeg vil prøve ut, blant annet en oppskrift på knekkebrød.









Det ble et sent innlegg i dag, går litt tregt når jeg samtidig følger med på "Prison Break". En bra og spennende serie, fatter ikke at jeg ikke fikk det med meg når det ble vist på tv!


God helg!

~ Silje ~
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar