fredag 27. mai 2011

Hønefosshelg!

Da var det endelig Hønefosshelg igjen! Godt å komme hjem til mamma en tur innimellom. Lillesøster er også hjemme, så dette blir en koselig jentehelg.


I dag har vi vært med mamma og kjøpt sofa. Hun har kjøpt seg en Howardsofa i beige toner, og jeg er sååå misunnelig! Jeg vil også ha!
Vi har ikke store planene for helgen, godt å ha en rolig helg. Kjenner jeg har hatt underskudd av søvn siden forrige helg da fysiogjengen var på hyttetur på Rauland. Vi hadde en kjempe flott tur! Med nydelig mat, god drikke i glasset, varmt boblebad ute og sprudlende stemning. På lørdagen gikk vi en fin tur i fjellet.
Jeg er heldig som har så flotte kollegaer.



Nå er jeg lei gråvær, vil ha sol og varme!!

 

Ha en fin fredagskveld!


Jeg har sunket ned i godstolen med teppe over meg, leser litt bok og ser på finalen av Norske Talenter.


~ Silje ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar