lørdag 28. mai 2011

Loppemarked

Skolekorpset har loppemarked på barneskolen jeg gikk på.
Er alltid koselig å komme tilbake dit.
Fant ikke så mye, men kjekt å bare gå og se.


 

 
To frokosttallerkner og et litt større fra Figgjo.



 

En vase som vil gjøre seg fin med markblomster i.


 

Og en lampefot som skal få seg en annen farge.




Jeg har også laget knekkebrød. Samme som forrige gang, Toro sin pose.


 


I kveld tenkte jeg at jeg skulle se litt på fotball - innimellom lesingen. Koser meg med å lese når det er så guffent vær ute. Da er det godt å krype inn under teppet.


Håper dere har hatt en fin lørdag så langt.

God helg!


~ Silje ~

1 kommentar:

  1. Så mye fint du fant på loppis:o) Er det ikke gøy? Hender at man gjør noen ordentlige funn!

    Jeg legger meg som følger, jeg..så finner jeg deg lett igjen:o)

    Jeg blogger mest om hage og blomster på sommeren, og mer om interiør vinterstid..+litt annet:o)

    Heleneklem

    SvarSlett