torsdag 30. juni 2011

Hjemmestrikkede kjøkkenkluter

Kjekt å ha noe å pusle med om kvelden nå som det har vært så dårlig vær.
Det har blitt noen varianter av den hjemmestrikkede kjøkkenkluten.

 


Sommerlige farger!
Garnet er kjøpt på Søstrene Grene - bomullsgarn som kan vaskes på 60°.






Oppvaskbørsten er også fra Søstrene Grene.


 


Det er bare den lyse kluten som har fått heklet kant rundt. Jeg får se om de andre skal få det de også, eller om jeg lar de være som de er.



I går hadde vi nydelig sommervær, og da var det kjempe herlig å ha "stavganggruppe" på jobb.


Hva er vel bedre enn å benytte deler av arbeidsdagen ute på tur i solskinnet?! 


I dag har vi også hatt sol - frem til jeg var ferdig på jobb... For da kom regnværet...




Håper dere også har fått nyte noen solstråler de siste dagene!


~ Silje ~

3 kommentarer:

  1. Her går det også i strikking av kjøkkenkluter akkurat nå. Det er et passelig håndarbeid på sommeren :))) Fine farger og fort ferdig. Slikt liker jeg :)) Tror jammen meg jeg skal prøve å lage frokostmuffins etter din oppskrift jeg. De så så gode ut. Mmmm...

    Ha en riktig fin sommer!

    SvarSlett
  2. Hei Silje!
    Herlige kluter i fine farger... Den oppvaskbørste sto jeg å holdt i å nå kjenner jeg at jeg angrer for at jeg ikke kjøpte den ;)

    Har lagret tomatsuppeoppskrften din, så god ut så må prøves ;)

    God helg!

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Så flotte kjøkkenkluter du har laget, fine farger også!

    Ha en nydelig helg!

    SvarSlett