søndag 19. juni 2011

Lykke!!




JAAA!!
Jeg (les: vi) har endelig fått oss speilreflekskamera!!

 

Men på grunn av mye på programmet de siste dagene har jeg ikke fått prøvd det ut så mye enda..





På fredag var vi noen kollegaer som var ute og spiste i Oslo. Vi var på Smia Galleri og spiste en nydelig tre-retters middag. Kvelden ble til natt før jeg kom meg hjem.

Bildet fant jeg på Google



Lørdagen gikk med til hus- og klesvask, samt ukeshandlingen.
- For oss fungerer det utrolig bra med å planlegge middagene for hele uka, slik at vi bare trenger å handle en gang i uka. 


På kvelden fikk vi besøk av et vennepar, og vi tok etterhvert turen til Lillestrøm og Byfesten. Der var det yrende folkeliv og god musikk på utekonserten. Og sannelig ble det natt før vi kom oss hjem da også!


Med andre ord så er denne søndagen ganske så rolig.




Håper helgen din har vært fin!

~ Silje ~

2 kommentarer:

  1. Nydelig peonbilder!!! Gratulerer med nytt kamera!
    'Ha en fin kveld:o)
    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Helene! Kommer til å kose meg veldig med nytt kamera. Nå er det virkelig gøy å ta bilder!
    Ha en fin kveld du også :)

    SvarSlett