mandag 13. juni 2011

Pinsehelgen...

...er over for denne gang...

Helgen ble avsluttet hjemme hos mamma i Hønefoss.
I går var vi en tur på Kistefos museet, der var det barnas dag så det var ekstra mye som skjedde. Det var koselig å gå og titte på alt livet i nydelig solvær. Jeg må faktisk innrømme at jeg ikke hadde vært der før...

Her er noen bilder jeg tok.


 
 Vi kom over noen gigantiske tegnestifter!








De hadde ikke bare skulpturer, de hadde også en grønsakshage og der stod dette:








 På kvelden ble det selvfølgelig grilling, og vi hadde nydelig sjokoladekake til dessert, toppet med nyrørte jordbær! Mmmm...



I dag møtte vi et vennepar i byen og koste oss med hver vår is!
Det er  deilig med sommer!!
På vei hjem var vi innom Plantasjen og jeg fikk endelig kjøpt meg peoner!
Se så fine:






Håper du også har hatt en fin pinsehelg!


~ Silje ~

1 kommentar:

  1. Koselige bilder! Kaka så meeeget fristende ut;o)
    Herlig farge på dine nyinnkjøpte Peoner!

    Ha en fin tirsdag!
    Heleneklem

    SvarSlett