søndag 5. juni 2011

Søndagstur!

I dag har vi vært på en fin søndagstur. Vi tok med oss hunden til samboerens foreldre og gikk en tur i skogen, opp til et vann. Her var det stille og alldeles nydelig å være!
 


 

 Dino hadde veldig lyst på pinnen, men hadde ikke så lyst til å bade.
Vannet var varmt og fristet meg litt, men ikke nok. Kanskje neste gang?!



På turen ned plukket jeg med meg litt markblomster. Disse står nå og pynter opp stuebordet. Bildene ble ganske mørke, men blomstene er like fine!





Håper dere har hatt en fin søndag og en fin helg!


Det har jeg hatt! I går hadde jeg nemlig besøk av ei utrolig god venninne. Hun bor i Tromsø, så jeg ser henne ikke så ofte..
Først fikk vi handlet litt på Sandvikasenteret, deretter dro vi tilbake til meg og satt ute i solen hele ettermiddagen. Vi spiste god lunsj og pratet og pratet og pratet om alt og ingenting!
Det var en tipp-topp lørdag!

~ Silje ~
 

3 kommentarer:

  1. Hei! takk for besøk og hyggelig kommentar inne hos meg:o)

    For noen flotte bilder av blikkstille vann i strålende solskinn! Tenker dere hadde en fin tur! Koselig bilde av blomterbuketten..markblomster er selve definisjonen på sommer!

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Det så ut som et flott sted å gå tur! Kjempefine bilder!

    Ha en fin dag! Klem fra Lena

    SvarSlett
  3. Ja, her var det fint å gå på tur! Var faktisk min første tur opp til dette vannet - første av mange kommende turer :)

    Markblomster er virkelig sommer ja!

    Takk for hilsen. Koselig at dere tar turen innom bloggen min.

    Ha en fin kveld, klem fra Silje

    SvarSlett