søndag 17. juli 2011

Cupcakekurs!!


Jeg har vært på cupcakekurs med Manuela fra bloggen Passion 4 Baking!!




På kurset fikk vi se Manuela "in action". Vi fikk se henne lage cupcakes, ulike frostings, og ikke minst fikk vi se henne pynte og dekorere!





Så var det våres tur... Det bugnet av utstyr vi kunne låne, perler i ulike farger, glitter og annen pynt.
Jeg storkoste meg!

Underveis fikk vi gode tips og råd av en alltid smilende, flott og meget hyggelig dame.








Jeg fikk masse inspirasjon, og gleder meg til å benytte meg av det jeg har lært!
- og til å bruke de bakevarene jeg var så heldig å vinne med meg hjem!





Blir så glad av å se alle de flotte fargene




Nå sklir øynene igjen her... Det tar på å være i solen en hel dag...


- Jeg digger sol, sommer og ferie!


~ Silje ~

3 kommentarer:

  1. Hei og takk for sist! Så fin blogg du har, cupcakesene dine ble jo helt nydelige! Hilsen Carro (som var på samme kurset) http://carroart.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Så flotte cupcakes! Jeg liker bloggen din veldig godt! Kommer garantert igjen!

    SvarSlett
  3. Heisan..

    For noen fantastiske kaker du laget, skal si du kan pynte! Kjekt å høre at du koste deg også...
    Jeg står reiseklar til ferien nå. Har planer om å lete etter ingredienser til pynting både i Danmark Og Sverige...hi.hi

    Ønsker deg en flott sommer!

    Klem fra meg

    SvarSlett