mandag 4. juli 2011

I et gammelt hus, del 2

Her kommer det flere bilder fra "det gamle huset"




Flotte detaljer!




Kameraten min som eier og renoverer dette huset, forteller at han har kjøpt noen møbler via finn, og at han også har fått noen. Jeg må innrømme at det var flere ting jeg hadde lyst til å ta med meg hjem!



En nydelig tekanne stod bortgjemt i et hjørne...







...dekorert med sommerlige blomster...





Jeg kjenner nå på kroppen at jeg er på vei inn i feriemodus. Litt skummelt i og med at jeg skal jobbe denne og neste uke før vi har ferie, men også litt godt. Gleder meg til tre hele ferieuker!



Jordbær og moreller skal nytes dagen lang! 




I morgen skal jeg en tur på Hadeland Glassverk.
Kanskje jeg finner noen julegaver?! 





Vi hadde en koselig kjærestekveld i går.
Filmen var bra, men blir litt småsvimmel av å se 3D-film.
 
 
~ Silje ~

1 kommentar:

  1. For et nydelig skap og tekanne. :)
    Herlig med gamle skatter.
    Ønsker deg en fin dag. :)

    SvarSlett