torsdag 7. juli 2011

I et gammelt hus, del 3

Her kommer de siste bildene (for denne gang) fra "det gamle huset"




Godt brukte stoler og barglobus.




Disse stolene blir nok kjempe flotte når de blir frisket opp litt!




Barglobusen hadde han visst fått av noen!




Blant oppussingsutstyr og isolasjon stod dette gamle skatollet.
Ser du det lille rommet i midten?
Jeg kan se for meg at noen har skrevet viktige papirer på skrivelemmen og oppbevart dem i disse skuffene.




Det var det jeg hadde av bilder for denne gang.
Håper - og regner med - at jeg får komme på besøk og ta flere bilder senere! Det skal bli spennende å følge utviklingen/oppussingen.



I morgen må jeg vise dere hva jeg fikk i posten i dag! Da jeg kom hjem hadde jeg nemlig fått pakke!!

Snart helg for oss som ikke har ferie enda!

For dere som har ferie - nyt fridagene!


~ Silje ~

1 kommentar:

  1. Heihei :) Så mange fine bilder fra dette huset, skulle gjerne hatt noen av disse møblene selv! :)
    Fin klokke du har fått, koselig å få sommergave da :) Ikke så lenge igjen til ferie her heller, to hele arbeidsuker igjen før 4 uker med bare FRI! :) Sukk, gleder meg :)
    Gog helg! Klem fra Monica

    SvarSlett