fredag 8. juli 2011

Pakke i posten!

Det er fredag og endelig helg!


Helgen skal benyttes til diverse småprosjekter her hjemme. Plutselig har jeg veldig mange prosjekter i gang samtidig - men det er gøy!
Nå venter en tur på IKEA. Samboeren har sagt seg villig til å bli med en tur, så dette må benyttes!




Men først må jeg vise frem alt det fine jeg fikk i pakken jeg hentet i går: 




Alt sammen er fra IB Laursen og er kjøpt fra denne nettbutikken.



Jeg kjøpte også disse fine muffinsformene.
- Må nesten bake litt i helgen nå!


 





Nå er det en som er klar til å dra her, så jeg får nesten være klar jeg også. Vil ikke at han skal bli utålmodig allerede før vi er på IKEA!


God helg!!


~ Silje ~
 

2 kommentarer:

  1. Så mye fint du har kjøpt! god helg videre!

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint!!! :) Fin blogg du har! Kommer nok "på besøk" til deg flere ganger!!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett