tirsdag 5. juli 2011

Tur til Hadeland Glassverk


Det var en koselig tur vi hadde til Hadeland Glassverk i dag. Været var ikke helt på topp, men det var varmt og det regnet ikke(!). Jeg tror alle koste seg.




De har så utrolig mye fint der!

- Og jeg måtte selvfølgelig kjøpe med meg noe hjem.




Jeg kjøpte en rosa kanne fra IB Laursen...






...en "brødduk" og bokstavene til meg og samboeren...







...et sinkhjerte...





...og Tante Poses bringebærdrops!




Det ble faktisk ikke noe "Hadeland Glassverk produkt", men nå vet jeg hva jeg ønsker meg til jul!



Til lunsj fikk vi servert potetsuppe med baconbiter, noe jeg ikke hadde smakt før. Dette var godt.


Og selvfølgelig måtte jeg ha meg en av de berømte kanelsnurrene de lager der! Mmmm!



-Har du vært på Hadeland Glassverk?



Ønsker deg en fin kveld!



~ Silje ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar