søndag 28. august 2011

Loppefunn

Herlig søndag!
Det er fint vær ute og tid for å småpusle litt med diverse prosjekter.

Men tenkte jeg skulle vise litt mer av det jeg fikk kjøpt meg på loppemarked i går.



Mamma fant dette gamle ukebladet.
Hjemmet fra 1922!!




Etter gårsdagens loppefunn har jeg visstnok begynt å samle på dette gamle serviset fra Porsgrund Porselen!

Noen som vet hva det heter?




Som jeg forstår skal jeg visst ha gjort et ganske bra kupp!
- stor tallerken, sukkerskål (uten lokk dessverre) og to kaffekopper til bare 30-40 kr!

Og de to små asjettene hadde mamma fra før av!




Kaffekannen stod på auksjonsbordet.. 
Kjipt at jeg ikke hadde mulighet til å være med på den.. Jaja..

Men gøy å ha noe konkret å se etter på loppemarkedene fremover!




Fant også et par små og søte vaser, et glassfat og en gammel flora.
Samt to gamle bilderammer.




Nå er det baking av cupcakes
- skal i kaffeselskap i kveld


Nyt søndagen!


~ Silje ~

3 kommentarer:

  1. Nydelig servise! Fint å samle på noe, å ha noe spesielt å lete etter på loppis ja :)
    Ser ut som et vellykket loppemarked du har vært på i hvertfall :)
    Kos deg med bakingen :) Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Herlige skatter du har fått tak i. Så mye fint ;-) Flott servise og søte rammer. Morsomt med den gamle blomsterfloraen og det gamle bladet.

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  3. Hei har du funnet ut hva det heter? Har noen av samme og ønsker også å vite navn på det.

    SvarSlett