onsdag 17. august 2011

Ny lysestake


Denne uka starter med skikkelig høststemning...
Ute regner det og er kaldt, inne har vi tent lys og funnet frem pleddene.


  


 




Denne "stump-staken" kjøpte jeg på Vestlandet i sommer.
Butikken heter Fem Høns og de har så utrolig mye fint!



Det heter "stump-stake" fordi den er til alle lysstumpene man har liggende!







Dagen i dag har vært noe preget av å ha løpt en etappe i maraton i helgen etterfulgt av grillfest. Vi var en vennegjeng som deltok - vi var flinke og hadde det skikkelig gøy!





Denne lå i postkassa i dag!
Alltid stas å se i den nye IKEA-katalogen.



Håper du har hatt en bra helg!


~ Silje ~

3 kommentarer:

  1. Så koselig med levende lys.. Det skal jeg jammen meg gjøre selv i kveld...!
    Fem Høns er bare favoritt butikken min... Må så ofte jeg kan, en tur innom butikken på Stord når jeg er hjemme på vestlandet.

    Håper du får en fin uke!
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Vi hadde noen uker med "høst", men nå har vi sommer igjen; deilig :D

    SvarSlett
  3. Kjempefin stumplysestake, har ikke sett den før,
    nå må jeg titte litt her på østlandet å se om det finnes noe lignende her. :)
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett