mandag 29. august 2011

På kjøkkenbenken...

...står et par flotte Norgesglass...
Kjøpt på loppemarked selvfølgelig!


 



Et er brukt til å oppbevare oppvaskbørste og -klut





Og et har jeg fyllt med muffinsformer i ulike rosafarger og mønster.




I denne søte rosa muggen fra IB Laursen har alle slikkepottene mine fått plass.



Skal vurdere å vise bilder fra resten av kjøkkenkroken. I og med at vi bare leier så er det jo begrenset hva vi kan få gjort her...
Og ja, vi er på boligjakt!

  

~ Silje ~
 

3 kommentarer:

  1. Heisann!
    Tusen takk for tips med norgesglassene! Stilig! Så mange fine slikkepotter(jeg kjøper en ny hver gang jeg finner en i fin farge!), lurt å sette dem frem, og ekstra hyggelig når muggen er så søt!!

    Ønsker deg en fin tirsdag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Norgesglass er både fint og praktisk.
    Har noen selv også, og de skifter stadig innhold. ;)
    Ha en fin kveld. :)

    SvarSlett
  3. Enig! Måtte på bruktbutikken og kjøpe meg noen flere! :)
    God helg!

    SvarSlett