onsdag 31. august 2011

Pinlig...

Huff... Jeg klarte å starte brannalarmen da jeg tente stearinlys i kveld... Og det er jo sånt som kan skje...

Men det som var pinlig var at han vi leier hos plutselig (og etter ganske kort tid) stod på døra og lurte på hva som skjedde - de hadde nemlig hørt brannalarmen opp.
Flau som jeg var måtte jeg svare at jeg bare hadde tent noen stearinlys...rett under brannalarmen... Heldigvis tok han det bra og bare flirte av meg i det han gikk opp igjen.
De passer hvertfall på her da! Det er godt å tenke på. Hehe...

  Kommentaren fra samboeren?
Han sa bare "Smart Silje..." og himlet med øynene.




Her er et lite glimt av et av de siste prosjektene mine.
Var jo egentlig det jeg skulle vise dere, men det får komme i morgen.




Håper dere har hatt en rolig og fredfylt kveld
- uten brannalarmer..


~ Silje ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar