lørdag 6. august 2011

Sommerminner

...Ferien går mot slutten...
Bare søndagen igjen før det er tilbake til hverdagen.



Deler noen Danmarksbilder med dere i dag.
Fine sommerminner



 





Og dette er noe av det jeg kjøpte med meg hjem
- godt vi bare var to i bilen!! 






Ferien har gått fort, men jeg har fått gjort utrolig mye!

En liten uke i Danmark og en uke på Vestlandet, samt hyttetur denne siste ferieuka.
Har ikke vært hjemme mange dagene når jeg tenker meg om. Her er går vaskemaskinen for fullt nå. Godt det er fint tørkevær!


Sommeren er herlig!



~ Silje ~

1 kommentar:

  1. Åååå, så mye fint du har kjøpt deg! Det er jo alltid deilig med ferie, og fine butikker er heller ikke så dumt. ;) Kos deg med alt det nyinnkjøpte - og med klesvasken, hehe. :) Klem fra Kokosbollerina

    SvarSlett