torsdag 11. august 2011

Søstrene Grene

Søstrene Grene har mye fint i mange koselige farger til veldig hyggelige priser. Har blitt til at jeg alltid har kjøpt meg noe når jeg har tatt turen innom.

Men i dag da jeg tok omveien på vei hjem fra jobb og var innom butikken på Romerike ble jeg litt skuffet... Jeg var full av forventninger, men synes det var litt skralt utvalg der... Likevel dro jeg ikke tomhendt derfra!




 Denne herlige trekassen fikk jeg ta med meg hjem for en billig penge.




Og dette var det jeg kjøpte meg.
Jeg tviholder på de sommerlige fargene litt til!


 



Jeg kjøpte også noe for ei venninne i Tromsø, som jeg sender nordover sammen med en liten overraskelse!




Koselig om du legger igjen et spor!


~ Silje ~

3 kommentarer:

  1. Heisann :) Spent på Søstrene Grene-butikken i Trondheim som jeg skal innom neste uke, håper de er fullstappet med masse fint i fine farger :) Den trekassen ser veldig fin ut :)
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Jeg elsker også søstrene Greene. De er vel utsolgt etter sommeren da, fordi da jeg var der i juni hadde de masse fint. Likte også godt de papp og plast kopp og fatene:)
    Ha en fin kveld
    Anki

    SvarSlett
  3. Ja, de var nok utsolgte for sommeren.. Jeg får ta meg en tur igjen om et par ukers tid. Da har det sikkert kommet flere høstvarer. For her har høsten virkelig kommet..

    Håper dere har en fin start på den nye uka! :)
    Silje

    SvarSlett