torsdag 1. september 2011

Lysestake - før og etter

Etter inspirasjon fra andre flotte blogger har jeg endelig fått somlet meg til å ta bilder av lysestaken jeg har spraymalt.

En god gammeldags messinglysestake fikk seg en runde med hvit maling.






Jeg "pimpet" den opp med et perlesmykke og noen prismer jeg hadde liggende.


Jeg liker resultatet, midt i blinken for meg!


Og slik så den ut før:



Nå nærmer helgen seg, det skal bli godt!
Har du planer for helgen?



Ha en fin kveld!


~ Silje ~

6 kommentarer:

  1. Heisann :) Så fin den ble i hvit, og med stæsj på :) Må le litt av brannalarmhistorien din :P Hehe :) Men er jo kjekt at utleier reagerer så raskt! Og nå fikk dere jo sjekket at alarmen virker :)
    God torsdagskveld :) Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kjempefin ble lysestaken i hvitt :)
    Spraye ting og tang er genialt !
    god helg til deg!
    Klem Silje

    SvarSlett
  3. Hehe.. Er ikke alltid like lett å tenne stearinlys gitt..! Ja, godt å vite at den faktisk virker!

    Jeg har blitt ganske glad i disse sprayboksene - det er gøy å fornye ting og tang!

    God helg dere! :)

    SvarSlett
  4. Hei Silje!

    Eg antar at du er kusina til Anette og Silvia?? Såg det på etternavnet ditt! Eg er tanta til Christian, den vordende far!!

    Kjekt du vil følga meg, eg vil gjerne følga deg og!

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Wow!! Den ble kjempestilig!! (lagrer ideen!)

    Jeg har prøvd joggeskoene nå i dag, og de er helt suuuuuupergode!!! Er kjempefornøyd!

    Ønsker deg en fin kveld! Klem fra Livy

    SvarSlett
  6. Den ble helt suuuuper i hvitt også :)

    Ha en toppers ukestart!
    Signe

    SvarSlett