fredag 30. september 2011

Sopptur



 I dag bestemte jeg meg for å reise hjem til mamma etter jobb.
Det var så strålende flott vær da jeg kom, så vi bestemte oss fort for å ta oss en sopptur!

Selv har jeg vært særdeles lite ute og plukket sopp, men det ga absolutt mersmak. Hvertfall i det flotte høstværet vi har hatt i dag - med over 20 grader!!




Vi plukket kurven full av kantarell, traktkantarell og svart trompetsopp.




Nå har kveldsroen senket seg over oss og jeg skal nå ta en liten tur til ei god venninne. Blir sofakos og skravling tenker jeg!



God helg!

~ Silje ~
 

2 kommentarer:

  1. Så herlig med så masse flott sopp! Jeg har ikke fått vært på sopptur i år...men det er kanskje ikke for sent?...

    Ha en fin kveld:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Her var det mye fin sopp :o) Koselige bilder du har. Ha en fin helg til deg også.

    SvarSlett