søndag 9. oktober 2011

Da går helgen mot slutten for denne gang.
I uken som kommer fyller samboeren 25 år - noe som må feires!
Jeg elsker bursdager, så jeg gleder meg skikkelig!




Og neste helg er det hele fire loppemarkeder i området! Å, som jeg gleder meg!
Dette kommer til å bli en meget bra uke, tror jeg.




I helgen har jeg endelig fått surret meg til å begynne og male kommoden som jeg har hatt stående en stund. Er fortsatt ikke helt ferdig, den trenger et strøk til, men håper på å bli ferdig i morgen. 


Nå avsluttes helgen med film og sofakos!


De flotte høstfargede rosene har prydet stuebordet i en uke nå,
og de er fortsatt flotte å se på!


Håper du har hatt en fin søndag


~ Silje ~

1 kommentar:

  1. Takk for koselig kommentar inne hos meg!
    Jeg håper du har hatt en finfin helg!

    klem

    SvarSlett