lørdag 15. oktober 2011

Giveaway!

Mitt første juleinspirasjonsblad har nå kommet i hus.
Jeg koser meg med det og gleder meg til å pynte til jul.


I dag er det faktisk bare 10 uker til julaften!
Og i den anledning ønsker jeg å ha en giveaway her på min blogg!




Du kan vinne er duftlys fra Yankee Candle
- Winter Wonderland

Og reinsdyrpynt i sink.


Du trenger ikke ha egen blogg for å kunne delta.
- Fint om du da legger igjen epost-adressen din.


Tilsammen kan du få 3 lodd:

1 lodd for kommentar
1 lodd for følger
1 lodd for å linke til giveaway
(bruk bildet i dette innlegget) 

Husk å skrive hvor mange lodd du tar.



Jeg trekker en vinner 5. november


Lykke til!

~ Silje ~

114 kommentarer:

  1. Jeg er med, er følger :-) Fin blogg!
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  2. Hei og hopp :)
    Vil gjerne være med på din giveaway
    så jeg smeller til med 3 lodd ;)
    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg er gjerne med på 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. 2 lodd på meg :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  5. Da ble det 3 lodd på meg.
    http://tonjela.blogspot.com/2011/10/giweaway.html
    herlige premier!

    SvarSlett
  6. Hei silje!
    Følger deg og legger igjen kommentar, så blir to lodd på meg da:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg er med! Herlig premie!
    Deltar med to lodd (kommentar+følger)

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  9. åh så fin giveaway :) eg blir gjerne med med på 2 lodd, for kommentar og følger :)
    gleder meg å følge deg videre. flott blogg du har :)

    SvarSlett
  10. 2 lodd på meg :-)

    Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett
  11. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Gleder meg til å følge deg videre. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/giveaway-hos-silje-solbakken.html

    Klem

    SvarSlett
  12. tar 2 lodd:)flott blogg spennende og følge videre:)))

    SvarSlett
  13. legger igjen epost adressa her visste ikke hvor jeg skulle skrive den eirink@live.no:)hører til komentaren over:)

    SvarSlett
  14. 3 lodd på meg, ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  15. Giveawayen din fikk meg skikkelig i vinterstemning! Blir bare ett lodd på meg, men det kan like gjerne være vinnerloddet :)

    SvarSlett
  16. Kommenterer og følger = 2 lodd! :D

    mvh: katrine_karlsen@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Prøver meg med 1 lodd :)

    hilsn Daniel - vifdanielvif@gmail.com

    SvarSlett
  18. Hei! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. Tipser i samme slengen om min egen gi-bort. :)

    SvarSlett
  19. Trekker 1 lodd!

    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg vil gjerne ha 1 lykkelodd :-)
    Ønsker deg en fin søndagskveld!
    Klem, Tonje

    SvarSlett
  21. Jeg tar med meg to lodd og krysser fingrene.
    olemartinjensen(ætt)live.no

    SvarSlett
  22. Jeg tar gjerne 1 lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  23. Hei Silje!
    Jeg er gjerne med på give away, klar for juleshopping jeg nå ;)
    Det reisdyret i sink var tøft!
    Håper helgen har vært fiiin!
    Klem Silje

    SvarSlett
  24. Jeg blir med , kommenter og linker , dermed blir det to lodd på meg. Takker også for at du tok turen innom meg og slengte deg med mitt julekalenderlotteri:)

    SvarSlett
  25. Jeg er med, linker fra Lizas verden og følger:)
    3 lodd

    SvarSlett
  26. Gleder meg til jul :-) Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær! Har ikke egen blogg enda, men det kommer.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  27. Hei! Jeg vil gjerne være med, og prøver lykken med 3 lodd:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  28. Hei Silje,

    Fine premier :)

    Perfekt gave til tanta mi, så jeg blir veldig glad om jeg vinner :)

    Trekker 3 lykkelodd!

    Lykke til alle sammen! Om DU vinner blir jeg glad på dine vegne :D

    Klem

    SvarSlett
  29. Jeg henger meg på med 3 lodd jeg.
    ja julen nærmer seg med storm skritt,så nå er det jo egentlig bare og samle inn julepynt og begynne og organisere... :o)
    Stor høst hilsen fra Bergen

    SvarSlett
  30. 1 lodd på meg!

    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  31. 3 lodd :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  32. Bra blogg:D

    + Elsker reinsdyr hehe;)

    1 Lodd for kommentar

    SvarSlett
  33. Jeg gleder meg til jul! Jeg tar gjerne med meg 1 lodd. Ha en fin høst. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  34. Gleder mig også til jul, og jeg siger tusind tak for 1 lod i din giveaway ;)

    SvarSlett
  35. Hei :)
    Eg plukkar med meg 2 lodd i trekninga di.

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  36. Har desverre ikke blogg men tar gjerne 1 lodd i denne flotte konkurransen!Jeg gleder meg sann til jul at jeg knapt kan vente!! Jeg synes du har en fantastisk fin blogg,fortsett med det du gjør! så gjenstår det bare for meg å krysse både fingrer og tær :) ha en flott dag! Hilsen Sandra (sandra_h1@hotmail.com)

    SvarSlett
  37. Blir gjerne med på give-away og smeller til med 3 loddd :) (linker, følger og kommentar). Bli gjerne med på min gi-vekk på www.pustepauser.blogspot.com om du vil ;)

    Klem frå Sissel

    SvarSlett
  38. 2 lodd :)
    dcexplorer19@gmail.com

    SvarSlett
  39. Da trekke eg 2 lodd. Blei følgar på bloglovin.

    Victoria
    designdrommer@live.no

    SvarSlett
  40. Eg trekker to julelodd! :)
    Ønsker deg ein super dag!
    Klem Helene

    ps. me har også give away på gong :)

    SvarSlett
  41. jeg er med. 1 lodd her.

    roser10_428@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Jeg er gjerne med og trekker 2 lodd:)
    Fin dag til deg!!
    Randi:)

    SvarSlett
  43. Jeg tar gjerne tre lodd. :)

    SvarSlett
  44. Heia snuppo!

    Eg tar gjerna 2 lodd :)
    Kjekt å følga bloggen din.

    God klem Gilla.

    SvarSlett
  45. Hei, elsker yankee candle, har faktisk skrevet ett innlegg om det i dag, blir jo så klart med på dette, jeg tar 2lodd og krysser fingrer og tær.

    Klem Åse

    SvarSlett
  46. Følger deg med glede, trekker meg 2 lodd :0)
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  47. Vil gjerne være med! To lodd på meg:)

    "bare" 67 dager til julaften:)

    Klem Ninni

    SvarSlett
  48. ►►► tusen takk for en inspirerende og koselig blogg =)

    ► jeg har delt link og tipset alle mine 273 facebook venner
    ► er også følger, så 3 lodd på meg =)

    Hilsen Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

    SvarSlett
  49. 2 lodd til meg da ;) kommentar og link. Kjempeflott premie ;)

    (jeg har en liten give away hos meg også)

    Ha en fin dag videre! hilsen Nina

    SvarSlett
  50. Hei :)
    Så flotte premier, jeg blir gjerne med og trekker 2 lodd.
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  51. Jeg trekker 2 lykkelodd! Kjempefin premie!! Krysser fingrene. Ha en videre fin tirsdag :-)

    Hilsen Mette (smilefjeset@gmail.com)

    SvarSlett
  52. Et lykkelodd tar jeg, håper vinneren blir meg ;-)

    SvarSlett
  53. Deltar gjerne i trekningen med 3 lodd :)

    Ha en fin dag !

    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  54. Hei, så spennende.Jeg tar 2 lodd :-)

    SvarSlett
  55. Hei.
    Gleder meg til jul!!!!:):):)
    Tar gjerne 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  56. Kan skjønna eg vil vera med på denne! Tar 3 lodd!

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  57. Jeg vil gjerne være med :) Tar 2 lodd for kommentar og link.

    SvarSlett
  58. Heeei Silje! Spennande opplegg detta her! du e flink!

    1 lodd for kommentar blir da vell på meg då? :P hehe.. detta e nytt for meg!
    anettejento88@hotmail.com

    Klem!! <3

    SvarSlett
  59. Jeg er med.
    1 lodd.
    andrea.hjeldnes@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Hei er med her jeg. Siden du har trekning på termindatoen min, så kanskje jeg har lykken med meg? :)

    SvarSlett
  61. Jeg deltar med ett lodd og håper på lykken med disse søte premiene! anikris3@online.no

    SvarSlett
  62. Heisann - prøver lykken med 2 lodd - følger og kommentar - tvi, tvi..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  63. Eg vil veldig gjerne delta med 1 lodd!

    Mvh
    Tove Sandvik Løvseth
    Karsloev@online.no

    SvarSlett
  64. Hei.

    Jeg vil gjerne være med. Tar 3 lodd.

    Hilsen Linda
    lindanordlie@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Heisann:)
    Det er alltid hyggelig med give away:-) blir gjerne med på 1 lodd jeg da :) mvh Silje

    silje_lian_89@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Så flotte gaver :-) Jeg blir gjerne med på din giveaway og trekker 2 lodd, kommentar og link inne hos meg!

    Jeg har også en giveaway gående inne hos meg med trekning i morgen, hyggelig om du vil være med :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  67. Jeg er med, to lodd til meg. Flotte premier, og herlig blogg

    SvarSlett
  68. Jeg tar to lodd jeg :) skulle gjerne tatt tre mn er helt ny på blogg greiene så klarer ikke helt ennå å linke til siden ennå pluss har ingen som ennå leser bloggen :)

    SvarSlett
  69. vil veldig gjerne være med i din fine giveaway!
    lurer så på hvordan vinterduftlyset lukter!
    lykkelodd til meg:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  70. Hei;)
    For en herlig premie!!
    Her blir jeg helt klart med og prøver lykken ja ♥
    Trekker 3 lodd;)

    Ha en finfin kveld;)

    Klem Line

    SvarSlett
  71. trekker 2 lodd :)
    applemamak@gmail.com

    SvarSlett
  72. 1 lodd til meg, takk
    heidi.bruksas@gmail.com

    SvarSlett
  73. Så koselig navn på bloggen din:) Solbakken, det het stedet der min bestemor vokste opp, og jeg har koselige assosiasjoner til det navnet. Veldig fin give away, og bloggen din ellers også! Jeg deltar gladelig med 3 lodd.

    Ha en fin dag, klem fra Ingrid Andrea

    SvarSlett
  74. To lodd her! Fulgte deg fra før! ;)

    SvarSlett
  75. Kjempe flotte sider du har ;). Det var flotte gaver du gir bort, heldige er den som får vinnerloddet.
    Jeg tar gjerne 2 stk.
    Følger og kommentar ;)
    Ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  76. Prøver lykken jeg også, trekker ett lodd:-)

    SvarSlett
  77. oi så koselig give away! jeg trekker ett lodd..og håper på flax :) stor klem Lillan

    SvarSlett
  78. Koselig give away! ønsker meg 1 lykkelodd.

    Ha ein fin høst! Klem,

    SvarSlett
  79. Her blir jeg med , så fin give away.
    3 lodd på meg.

    Ha en fin dag , Marit.

    SvarSlett
  80. Prøver lykken med 2 lodd - kommentar og følger

    Klem Birgit

    SvarSlett
  81. Jeg blir med og tar 2 lodd ;)

    SvarSlett
  82. fin give-away! 1lodd på meg. turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  83. Jeg tar med meg 1 lodd. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  84. Æi e med!! Koselig premie og ikke minst blogg!
    1 lodd til meg
    Mail: alvilde78@yahoo.no
    Mvh
    Alvilde

    SvarSlett
  85. Jeg tar et lodd!
    Takk for inspirasjon:)
    Mail: c_tschudi@hotmail.com
    Hilsen Clara

    SvarSlett
  86. Nå er det 9 uker, det går fort:)

    Tar ett lodd!

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  87. Jeg tar to lodd :) Jeg elsker duftene til Yankee Candle!

    SvarSlett
  88. Heia!

    Nydelig og inspirerende blogg!

    Jeg tar 1 lodd og håper jeg blir den lyklige vinneren!

    Goooood helg! ;)

    SvarSlett
  89. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) deler på facebook :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  90. Spennende med gi-bort! 1 lodd her!

    SvarSlett
  91. Trekker full pott jeg også:)
    Linker-følger og kommenterer.:)
    Ha en fin kveld.
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  92. Jeg er med. 3 lodd
    Ha en fin dag :-)
    Linda

    SvarSlett
  93. Heisann :-)

    ♥❀✿♥●• Takk for titten i den fine bloggen din.
    Vil gjerne få være med i trekningenom de fine gavene og takker ja til 3stk lodd.
    Ønsker deg en flott uke!!♥❀✿♥●•

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  94. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  95. Hei!
    Jeg blir med og tar 3 lodd.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  96. Heia!
    Jeg tar et lodd! ;) Ha en fiiin kveld!

    SvarSlett
  97. Ååå, som jeg gleder meg til jul!! :o)

    Trekker 2 lodd i konkurransen!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  98. Jeg er gjerne med på din give away. For en koselig og julete premie :0)
    Prøver lykken med 2 lodd jeg da.

    Klem Jane.

    SvarSlett
  99. Hei!!

    Flott blogg og fin premie.
    Jeg trekker 1 lodd.

    Klem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  100. Heisann!

    Koselig blogg og fin premie.
    Kan godt tenke meg en førjulsgave jeg.
    2 lodd på meg.

    Mvh. Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  101. Kjempefin premie!

    Jeg tar gjerne ett lodd!

    Hilsen Jori

    jorisk1@hotmail.com

    SvarSlett
  102. Jeg blir med, og tar 3 lodd! :)

    SvarSlett
  103. Ett lodd på meg også! Hilsen Anne-Petra

    SvarSlett
  104. Fin blogg.
    Jeg er selfølgelig med :-)
    1 lodd til meg.
    Ha ei super førjulstid alle sammen!

    brandvikbente@gmail.com

    SvarSlett
  105. Følger, kommenterer og krysser fingrene. :)

    SvarSlett
  106. Jeg prøver lykken med 2 lodd:) Og ønsker deg i samme slengen en god helg!

    SvarSlett
  107. Hei!
    Fin gave, jeg tar et lodd og krysser fingrene :-)
    Klem fra Linda (lehoff@online.no)

    SvarSlett
  108. Hei, slenger inn 2 lodd i siste liten og krysser fingrene :)

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  109. heihei :)
    Så fin blogg du har :)
    Her vil jeg gjerne være med på 2 lodd :)

    mvh siv anita, siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  110. 2 lodd :-)

    passer helt perfekt siden min hytte i Trsyil har fått navne winter wonderland da vi kjøpte den for over 1 år siden!

    Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett