mandag 24. oktober 2011

Loppefunn

Var en tur på loppemarked på lørdag.
Der fant jeg flere Norgesglass, og denne gangen fant jeg noen store og romslige.




Nå må jeg pønske ut noe kreativt jeg kan gjøre med dem.
Eller så skal jeg bare ha lys i de ved inngangsdøra!
Det er jo så koselig og innbydende!




Kanskje jeg må kjøpe meg noen blomster og bruke de som vase?
Noen som har andre forslag kanskje?!
Fra før har jeg noen Norgesglass stående på kjøkkenbenken.
Ta gjerne en titt her.


Til slutt vil jeg ønske velkommen til nye følgere!


~ Silje ~

2 kommentarer:

  1. Det er så mye som kan gjøres med norges glass. du kan glasere dem med lim å drysse hvitt glitter på..herlig lys til jul:D Du kan oppevare sølvtøy i dem;) Blomster..snop.. Tror bare fantasien setter grenser her:D

    SvarSlett
  2. Som Linda skriver over her, bare fantasien som setter grenser :) Selv har jeg vært ut og hentet bark fra bjørketrær som jeg skal prøve å lime på et Norgesglass. Ser flere som har gjort det, og det passer jo så godt inn nå i høstmørket! Ha en flott uke :)

    SvarSlett