torsdag 24. november 2011

Dagens middagstips: Sunn pai!

I kveld kommer jeg med et middagstips, et sunt et sådan.
 
Etter inspirasjon fra ei god venninne laget jeg denne nydelige paien.
Maria er ei jente som virkelig står på og gir alt for å få et bedre og sunnere liv! Anbefaler alle å ta en titt innom hennes utrolig inspirerende bloggen om livsstilsendring.
 




- Marias pai -

Kutt grønnsaker av eget ønske i passende størrelse og ha i en paiform sammen med ønsket kjøtt.
- jeg tok det jeg hadde liggende
Visp 8 egg og 3 ss rømme sammen og tilsett ønsket krydder. Helles over i paiformen.

Stekes i varmluft, 180 grader i ca 25 min.



Veldig enkelt og super godt!
Smaker like godt varm som kald, så den passer perfekt som niste.

Håper det smaker!


Her i leiligheten dufter det nå av herlige nystekte, hjemmelagede rundstykker!

Nå kan helgen bare komme!


~ Silje ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar