mandag 14. november 2011

Kommode - før og etter


Endelig har jeg fått tatt bilder av kommoden jeg har pusset og malt på i høst.



 

Kommoden kjøpte jeg på bruktbutikken i sommer.
Da så den slik ut:




Jeg pusset den ned og malte den med oljebasert maling, 40 glans, i fargen skumring.
Knottene er fra Ikea.




Ble veldig fornøyd med resultatet!
 Og samboeren likte den også.




Kommoden har fått plass på soverommet.

Håper det blir lettere å holde orden i alle klærne nå.



I dag har jeg kjøpt sesongens første svibel.
Blir mer og mer advent- og julestemning i tiden fremover nå.
- bare litt snø som mangler nå!




Det lille speilet på kommoden kjøpte jeg i Danmark i sommer.




Her har formen endelig begynt å komme seg!


Håper du har hatt en fin ukestart.

~ Silje ~

4 kommentarer:

  1. Kjøp finere knotter på www.mittlillehjem.no Gratis frakt ;)

    SvarSlett
  2. Ble fiin kommoden ja. Fargen skumring har vi i yttergangen..den er veldig fin:D Likte kurvingen på skuffene..god gammeldags<3
    Svibel ja...kjenner jeg har lyst på både det og julestjerne nå:D Vi får se..

    LindaKlem

    SvarSlett
  3. Kjempeflott var det! Nydelig den kommoden din ble! Tenk at maling gjør så stor forskjell! :) -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  4. Hei!
    Kommoden ble jo skikkelig fin..utrolig hva noen omganger med malerkosten gjør.
    De skjønne sviblene har begynt å komme i hus her og ..de er bare så nydelige og hører så absolutt denne tiden til.
    Kjekt at du ville bli med på giveaway hos meg !
    ha en fin kveld !
    Klem Anne

    SvarSlett