onsdag 30. november 2011

Lys og juletrekuler skaper julestemning!



Siste kvelden i november går mot slutten, og julemånenden desember står for tur.

Jeg fryder meg!


 

Julepynten kommer frem litt etter litt her i den lille leiligheten vår.

I kveld har jeg fyllt dette norgesglasset med juletrekuler og en lysslynge. Meget stemningsfullt der det står og lyser på loppekrakken min.


 

Takk for at dere tar dere tid til å titte innom bloggen min og for at dere legger igjen så koselige kommentarer!


~ Silje ~

5 kommentarer:

  1. Så stilig!!! Norgesglass kan brukast te mykje..Her og har me pynta te jul. Ungane gler seg til pakkekalender i dag, blir stas! Kos deg i advendtstida. God klem Gilla!

    SvarSlett
  2. Heisann :) Så fint det ble med julekuler i norgesglass! Koselig å pynte til jul ja :) Jeg har kjøpt lysslyngene mine på Jysk, de hadde flere fine typer der :)
    Koselig med pepperkakebaking i innlegget under her, jeg tror jeg skal ta helgen til det, har funnet ut at jeg har en del pepperkakeformer...og de må jo brukes :)
    Ha en flott 1. desember! Klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Så fint det ble med julekuler på norgesglass :)

    Og veldig kjekt at du vil være med på give away hos meg :)

    SvarSlett
  4. Hei Silje.
    Veldig koselig med lys inne nå i mørketiden. Artig variant du har laget. Det er så koselig å finne fram julepynten og starte opp med pynting. Det skal ikke så mye til for å skape god julestemning :)
    Ønsker deg en fin adventsøndag!
    klem

    SvarSlett