lørdag 5. november 2011

Vinneren er....

Da er tiden inne for å avsløre hvem som er den heldige vinneren av min første give-away her på bloggen!




Hele 114 stykker ville delta, og trakk tilsammen hele 210 lodd!!
Kjempe bra deltakelse, syns jeg.



Så til vinneren...

...trekt av samboeren...




Helene
med bloggen "Alt som er Vakkert"


Gratulerer så mye!



Send meg adressen din på epost
(siljesolbakken@hotmail.com)

Dette kommer i posten til deg om noen dager!




Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle sammen!
- ikke lenge igjen til advent nå!


~ Silje ~

3 kommentarer:

  1. Heldig hun er! Gratulerer til vinneren!

    SvarSlett
  2. Å! Så moro!! Kult å ha vinnerlykke:o) Det var virkelig en artig overraskelse!

    Jeg sender deg adresse!
    Gleder meg til å få pakke i posten;o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  3. Heldige ho!!

    Ha ein strålande søndag! Her pissregna da!

    Klem frå Solveig

    SvarSlett