søndag 29. januar 2012

Helgen går mot slutten

En helg fyllt med godt selskap.

På fredag var det pinnekjøttmiddag hos samboerens besteforeldre og i går var det tapaskveld med noen jenter fra jobben!
Dagen i dag har vært rolig og avslappende, akkurat som søndager skal være.




I helgen har jeg også laget "Chocolate Chip Cookie Dough Cupcakes"!
- Nydelige!! 




Figgjo-tallerkenen kjøpte jeg på bruktbutikken forrige gang jeg var der.
Herlig farge, syns jeg!


Mmmm...!


Blir visst noen dager mellom hvert innlegg, og give-awayen jeg lovet kommer etterhvert, jeg har ikke glemt den.


Håper helgen din har vært bra!

~ Silje ~

2 kommentarer:

  1. Nam alltså. Den der såg god ut :-)

    Ha ei fin fin veka. Klem frå Solveig - som nesten ikkje kan venta te prinsesso kjem

    SvarSlett
  2. Nam, disse såg utrulig gode ut:)
    Kvar har du funne oppskrifta?

    Helsing Marianne:)

    SvarSlett