søndag 16. september 2012

En liten titt inn i stua vår

Men først et bilde fra yttergangen...



....Her er ingenting gjort foreløpig....


Men i stua har vi malt og skiftet lister!




...Litt mørke bilder ser jeg...


Det er allerede noen forandringer siden bildene ble tatt for noen uker siden. Men da dataen har valgt å ta kvelden, er det ikke så lett å holde bloggen oppdatert.

Denne helgen er jeg hjemme hos mamma. Her er det loppemarkedhelg! Men selv om vi ikke fikk tak i det vi så etter, ble det med noe hjem likevel!


Håper du har hatt en fin høsthelg!

~ Silje ~

2 kommentarer:

  1. Fin farge i stuen deres :)
    Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss til deg selv eller en venn
    kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  2. Jeg er aldeles beundret over bloggen din. Besøk gjerne nettsiden min =) Jeg skriver litt om tapeter Dessverre er ikke nettsiden så god som din :/

    SvarSlett